14. maaliskuuta 2016

Gran Canaria: päivä 10: tunkkivapaa päivä rannoilla rällästäen

12.3.2016

Haikein mielin rannalla ruikuttaa

Auri sanoi edellisenä päivänä kotimatkalla, että meille Tomin kanssa olisi parasta yksi oikea lomapäivä altaalla riekkuen.

Otimme tietysti neuvosta vaarin ja aamupalan jälkeen lähdimme vaan kävelylle rantahietikolle. Ajoimme auton Maspalomasin dyynien viereen ja siitä kävellen aaltoja ihmetellen.

Loma oli lopuillaan. Seuraavana aamuna varhain klo 9 jo lähtö kentälle ja se olisi siinä.

Mitä jäi mieleen.

Kaikki. Ne kaikki olen nyt kirjoittanut tähän ylös. On taas mitä kiikkustuolissa muistella, vaikka eivät ne muorit ja vaarit - ikätoverit taida minua uskoa kun näistä seikkailuista kerron. Luulevat, että huijaan, kun ovat itse käyneet Kanarialla viisitoista kertaa ja mitään näistä maisemista eivät ole yhdelläkään matkalla nähneet.

Hienot 11 yötä, 10 päivää. noin 28 tuntia voi hyvällä omallatunnolla laittaa liikuntaa harjoituspäiväkirjaan. Kilometrejä 112 ja nousumetrejä n. 4100.

Sunnuntai aamuna isäntä oli vielä reipas ja nousi ennen auringonnousua lenkille.

Päivän liikunnat: 7 km, 2 h ja nousumetrejä 0 :D

Suvi kirjoitti...

Kiitos Merja näistä matkakertomuksista! Ehdin lukea ne viimein ja olipa kiva päästä tutustumaan noihin maisemiin kuvien (jotka olivat taas upeita!) kautta!

rauta-reetta kirjoitti...

Ole hyvä vaan, minusta on mukava jakaa näitä jos vaikka joku innostuisi jalanjäljissä tai samoilla poluilla kulkemaan tai vaikka löytäisi ihan omat polut. Ja uuden tavan tutustua maailman eri kolkkiin :)